In de Total War: Warhammer serie hebben spelers zich door de meeste gebieden in de Oude Wereld kunnen vechten, de verre landen van Lustria, en nog veel meer. Maar als je denkt dat je alles al gezien hebt, zal Total War: Warhammer III je het tegendeel bewijzen. De bevroren toendra van Kislev en de uitgestrekte gebieden van Grand Cathay zullen je in het nieuwe deel van de serie tal van nieuwe slagvelden bieden om je strategieën op de proef te stellen tegen angstaanjagende tegenstanders, maar er zijn ook krachten van buiten het Sterfelijke Rijk. De Goden van Chaos zelf krijgen een nog belangrijker rol in Total War: Warhammer III en hun legers zullen een van de vreselijkste bedreigingen vormen die je in het spel het hoofd zult moeten bieden. De Creative Assembly gunt ons een blik op de wereld van Khorne, de Chaos God van Oorlog, Eer, Moed, Woede, Kracht en Haat.
Khorne's leger bestaat uit bloeddorstige demonen die door hun wreedheid uitblinken in mêleegevechten. De Bloedgod haat magie, en je zult er geen spoor van vinden onder zijn troepen, maar dat belet niet dat ze tot de meest geduchte tegenstanders behoren die je in alle omstandigheden kunt tegenkomen. Aangedreven door een moorddadige razernij geïnspireerd door Khorne zijn Juggernauts, Bloodletters, Harpies en Flesh Hounds meer dan in staat om in hun eentje de linies van elk ander leger te doorbreken. Maar er zijn nog grotere bedreigingen in het rijk van de Bloedgod, en je zult al gauw huiveren van angst als je ze op je af ziet stormen door het slagveld in Total War: Warhammer III.
Er zijn nog drie andere goden te ontdekken in Total War: Warhammer III. De legers van Nurgle, Tzeentch, en Slaanesh zullen veel andere demonen aan het spel toevoegen, en elk van hen zal ook nieuwe gameplay mechanieken hebben. We hopen zeer binnenkort van ze te horen.
het beantwoorden van de boodschap van