Elden Ring: Shadow of the Erdtree geprezen in alle recensies

We moeten nog een paar weken wachten voordat we ons kunnen storten op de eerste en enige uitbreiding voor Elden Ring. Na het enorme succes van de game op alle platforms heeft ontwikkelaar FromSoftware veel moeite gedaan om Elden Ring: Shadow of the Erdtree waardig genoeg te maken, en alles wijst erop dat het dat doel heeft bereikt. Alle recensies van de gespecialiseerde pers wijzen op een geweldige uitbreiding die groter is dan verwacht en de perfecte aanvulling is op het basisspel. Met een heel nieuw gebied om te verkennen, het Land van de Schaduw, meer dan 10 nieuwe eindbazen en verschillende zijbazen, en een overvloed aan andere vijanden om tegen te vechten, belooft Shadow of the Erdtree uren aan uitdagende content die ook de lore van het spel zal uitbreiden.

De beste uitbreiding

FromSoftware heeft al bevestigd dat de content in Elden Ring: Shadow of the Erdtree net zo moeilijk zal zijn als het basisspel, zo niet moeilijker. Daarom kun je er zeker van zijn dat je zult sterven, en heel vaak. Maar eindeloze frustratie en wanhoop zullen worden gevolgd door opwindende vreugde als je eindelijk de eindbaas hebt verslagen en dit nieuwe hoofdstuk als voltooid kunt beschouwen. Natuurlijk is er altijd ruimte voor meer verkenning, want de uitbreiding bevat ook een overvloed aan geheimen, meer dan honderd nieuwe wapens en acht nieuwe wapentypes die je kunt vrijspelen, waaronder Martial Arts, waarmee je met blote handen kunt vechten.

Over het geheel genomen is Elden Ring: Shadow of the Erdtree de uitbreiding waar de fans om vroegen, qua gameplay, nieuwigheden, graphics en mechanics. De meeste recensies zijn het daarmee eens en geven het een vrij hoge score. Het maakt niet uit of je een doorgewinterde Elden Ring-veteraan bent of het spel pas hebt ontdekt, Elden Ring: Shadow of the Erdtree is absoluut een must-have. Het beste wat je kunt doen om je voor te bereiden op de uitbreiding is onze prijsvergelijker gebruiken om een goedkope Shadow of the Erdtree code te krijgen en je vaardigheden aan te scherpen met het doden van vijanden in Elden Ring tot 20 juni. Je moet oefenen wat je kunt als je wilt overleven in het Land van de Schaduw.

Ontvang de beste deals en kortingscodes voor gamers

Abonneer je op onze DLCompare-nieuwsbrief