We komen langzaam in de buurt van de eerste verjaardag van de lancering van Cyberpunk 2077, en CD Projekt Red probeert nog steeds enkele problemen op te lossen in zijn langverwachte open-wereld, actie-avontuur spel. Het is niet zo dat de huidige staat van het spel verschrikkelijk is, zeker niet als je het niet op PS4 of Xbox One speelt. De ontwikkelaar heeft echter nog steeds te maken met kleine problemen om verschillende aspecten van de prestaties en gameplay te verbeteren. Niemand kan klagen over het feit dat de ontwikkelaar Cyberpunk 2077 in de steek laat, want het spel heeft sinds het uitkwam een bijna constante stroom updates gekregen.
Patch 1.3 brengt een heleboel verbeteringen, veranderingen in de gameplay en de balans, en een groot aantal fixes in een groot aantal categorieën. De meest geanticipeerde toevoeging in deze patch is de herbewerking van de minimap, die nu als functioneel navigatiemiddel kan worden gebruikt. Je kunt elk detail over patch 1.3 bekijken in de officiële patch notes, maar de lijst van veranderingen is vrij groot. De patch bevat echter ook wat extra inhoud voor Cyberpunk 2077 die komt in de vorm van een kleine DLC. Het geeft spelers toegang tot een alternatieve verschijning voor Jhonny Silverhand, een paar nieuwe chique jassen voor je personage, en het nieuwe Archer Quartz Bandit voertuig. Deze komen in het spel beschikbaar na het voltooien van de Ghost Town missie.
Het is goed om te zien dat CD Projekt Red trouw blijft aan wat ze beloofd hebben en dat ze verder werken om van Cyberpunk 2077 het spel te maken dat het volgens de meesten van ons bij de lancering had moeten zijn. Maar acht maanden na de lancering van het spel vragen velen zich af of de ontwikkelaar er niet beter aan had gedaan de release van het spel uit te stellen en zowel de spelers als zichzelf een flinke dosis drama en hoofdpijn te besparen.
het beantwoorden van de boodschap van