FromSoftware en Bandai Namco hebben een gameplay trailer gedeeld voor hun komende mecha actiegame, naast een definitieve releasedatum. Armored Core VI Fires of Rubicon zit vol mech-actie, inclusief snelle gevechten, diepgaande aanpassingen en spannende eindbaasgevechten. De serie was op een hiaat sinds Armored Core: Verdict Day, dat in 2013 uitkwam voor PlayStation 3 en Xbox 360.
Bekijk in de volgende trailer wat je kunt verwachten van Armored Core VI Fires of Rubicon:
Dit item vertelt over een mysterieuze nieuwe stof genaamd "Koraal," ontdekt op de afgelegen planeet Rubicon 3. Als energiebron werd verwacht dat deze stof de technologische en communicatiemogelijkheden van de mensheid drastisch zou verbeteren. In plaats daarvan veroorzaakte het een catastrofe die de planeet en de omringende sterren in vlammen en stormen verzwolg en een Brandend Sterrenstelsel vormde. Bijna een halve eeuw later is Koraal weer opgedoken op Rubicon 3, een planeet die nu besmet en afgesloten is door de ramp. Buitenaardse bedrijven en verzetsgroepen vechten om de controle over de stof. De speler infiltreert in Rubicon als onafhankelijke huurling en belandt in een strijd om de stof met de corporaties en andere facties.
Game director Masaru Yamamura deelt enkele inzichten over de instellingen van Armored Core VI:
"It's an intricate and multi-layered world, brimming with mega-structures and enormous underground facilities built by its former inhabitants. These structures cover a planetary surface wracked with extreme cold and contamination in the aftermath of the great disaster, and the player will be exploring these various environments as they proceed."
Armored Core VI Fires of Rubicon, met zeer mobiele en aanpasbare mecha's, brengt spelers in snelle gevechten waarbij ze zowel op het land als in de lucht offensieve en defensieve manoeuvres kunnen gebruiken om vijanden te verslaan. Om de meest succesvolle en winstgevende huurling op Rubicon 3 te zijn, moeten spelers snel veranderende gevechtsafstanden beheersen, de omgeving gebruiken voor beschermende dekking en omnidirectionele gevechten om uitdagende vijanden en situaties te overwinnen.
Een mechanisme genaamd Assault Boost stelt spelers in staat om onmiddellijk te schakelen tussen vuurgevechten op lange afstand en close-range melee, wat direct van invloed is op een geheel nieuwe toevoeging aan de serie, de stagger. Wanneer een Armored Core herhaaldelijk wordt geraakt, kan dit zijn systeem overbelasten en hem verdoofd achterlaten. Wapens, afstand en andere strategische uitrusting kunnen vijanden sneller doen wankelen. Hopelijk is wankelen effectief tegen kolossale eindbazen die in dit deel worden verwacht.
Net als Elden Ring brengt FromSoftware Armored Core VI Fires of Rubicon uit voor alle platforms. Het spel arriveert op 25 augustus voor pc, Xbox One, Xbox Series S/X, PlayStation 4 en PlayStation 5. Je kunt je exemplaar veiligstellen in onze prijsvergelijker, die de goedkoopste Armored Core VI Fires of Rubicon CD keys biedt en de meest modieuze en machtige mecha ooit berijdt.
het beantwoorden van de boodschap van