Topwinkels
Infamous Second Son is een actie-avonturenspel dat zich afspeelt in een open wereld. Het spel werd ontwikkeld door Sucker Punch Productions en het werd uitgegeven door Sony Computer Entertainment voor de PlayStation 4. Infamous Second Son lanceerde wereldwijd op 21 maart 2014. In navolging van de vorige game volgde Infamous Second Son een hoofdpersoon die vreemde superkrachtvaardigheden bezit die zowel tijdens gevechten met vijanden als buiten gevechten (tijdens reizen door de stad) gebruikt kunnen worden. Het verhaal van Infamous Second Son draait om onze hoofdpersoon, Delsin Rowe, terwijl hij de strijd aangaat met het Department of Unified Protection (D.U.P.) in een veranderde/gefictionaliseerde stad Seattle. Het karma-systeem uit de vorige game is ook aanwezig in Infamous Second Son, dus spelers kunnen beïnvloeden of Delsin Rowe zijn nieuwe immens krachtige vaardigheden gebruikt om goed of slecht te zijn, wat van invloed zal zijn op het einde van de game. De speler bestuurt Delsin vanuit een third-person perspectief. De open wereld van Seattle biedt je de vrijheid om vrijelijk de gebouwen te beklimmen met behulp van parkour. Delsin kan zijn krachten gebruiken om rook, neon, video en beton te manipuleren, omdat hij een Conduit is. Als je deze krachten gebruikt, gaat er een meter leeg die je vindt in de head-up display, en deze meter kun je ook weer bijvullen, bijvoorbeeld door rook uit ontplofte auto's te trekken. Als je verder komt in het verhaal, krijg je spannende nieuwe krachten, die hij tijdens zijn missies zal gebruiken om de D.U.P. te bestrijden. Delsin moet elke keer dat hij een nieuwe kracht krijgt een D.U.P. Core Relay vernietigen om de basisvaardigheid te leren die bij die nieuwe kracht hoort. Het upgraden en verkrijgen van nieuwe vaardigheden gebeurt door het uitgeven van verzamelde Blast Shards, die door heel Seattle verspreid liggen. Afhankelijk van de speler kan Delsin goed of slecht worden. Het genezen van burgers levert je goede karma op, terwijl brute moorden je slechte karma opleveren. Ook komt Delsin tijdens het verloop van het verhaal soms voor een scenario te staan waarin hij moet beslissen of hij een beslissing neemt die hem een grote hoeveelheid goed karma of slecht karma zal opleveren. Deze keuzes beïnvloeden de uitkomsten van sommige laatste missies. Er treden visuele veranderingen op als Delsin veel slechte/goede dingen doet, en door voortdurend een bepaald soort karma op te sparen vult een meter die je in staat stelt een Karma Bomb te doen zodra hij vol is. Er komen ook nieuwe krachten beschikbaar die overeenkomen met het soort Karma dat er is. Spelers kunnen allerlei dingen doen als ze geen verhaalmissies voltooien, zoals de stad verkennen, graffiti spuiten of zelfs D.U.P.-geheim agenten vermoorden. Delsin kan ook elk stadsdistrict bevrijden (de hele stad wordt aanvankelijk gecontroleerd door de D.U.P.) en als de controle over een district onder 30% zakt, kan Delsin een District Showdown aangaan waarin hij een golf van D.U.P.-troepen moet verslaan om hun aanwezigheid daar volledig uit te roeien.
inFamous : Second Son
Infamous Second Son is een actie-avonturenspel dat zich afspeelt in een open wereld. Het spel werd ontwikkeld door Sucker Punch Productions en het werd uitgegeven door Sony Computer Entertainment voor de PlayStation 4. Infamous Second Son lanceerde wereldwijd op 21 maart 2014. In navolging van de vorige game volgde Infamous Second Son een hoofdpersoon die vreemde superkrachtvaardigheden bezit die zowel tijdens gevechten met vijanden als buiten gevechten (tijdens reizen door de stad) gebruikt kunnen worden. Het verhaal van Infamous Second Son draait om onze hoofdpersoon, Delsin Rowe, terwijl hij de strijd aangaat met het Department of Unified Protection (D.U.P.) in een veranderde/gefictionaliseerde stad Seattle. Het karma-systeem uit de vorige game is ook aanwezig in Infamous Second Son, dus spelers kunnen beïnvloeden of Delsin Rowe zijn nieuwe immens krachtige vaardigheden gebruikt om goed of slecht te zijn, wat van invloed zal zijn op het einde van de game. De speler bestuurt Delsin vanuit een third-person perspectief. De open wereld van Seattle biedt je de vrijheid om vrijelijk de gebouwen te beklimmen met behulp van parkour. Delsin kan zijn krachten gebruiken om rook, neon, video en beton te manipuleren, omdat hij een Conduit is. Als je deze krachten gebruikt, gaat er een meter leeg die je vindt in de head-up display, en deze meter kun je ook weer bijvullen, bijvoorbeeld door rook uit ontplofte auto's te trekken. Als je verder komt in het verhaal, krijg je spannende nieuwe krachten, die hij tijdens zijn missies zal gebruiken om de D.U.P. te bestrijden. Delsin moet elke keer dat hij een nieuwe kracht krijgt een D.U.P. Core Relay vernietigen om de basisvaardigheid te leren die bij die nieuwe kracht hoort. Het upgraden en verkrijgen van nieuwe vaardigheden gebeurt door het uitgeven van verzamelde Blast Shards, die door heel Seattle verspreid liggen. Afhankelijk van de speler kan Delsin goed of slecht worden. Het genezen van burgers levert je goede karma op, terwijl brute moorden je slechte karma opleveren. Ook komt Delsin tijdens het verloop van het verhaal soms voor een scenario te staan waarin hij moet beslissen of hij een beslissing neemt die hem een grote hoeveelheid goed karma of slecht karma zal opleveren. Deze keuzes beïnvloeden de uitkomsten van sommige laatste missies. Er treden visuele veranderingen op als Delsin veel slechte/goede dingen doet, en door voortdurend een bepaald soort karma op te sparen vult een meter die je in staat stelt een Karma Bomb te doen zodra hij vol is. Er komen ook nieuwe krachten beschikbaar die overeenkomen met het soort Karma dat er is. Spelers kunnen allerlei dingen doen als ze geen verhaalmissies voltooien, zoals de stad verkennen, graffiti spuiten of zelfs D.U.P.-geheim agenten vermoorden. Delsin kan ook elk stadsdistrict bevrijden (de hele stad wordt aanvankelijk gecontroleerd door de D.U.P.) en als de controle over een district onder 30% zakt, kan Delsin een District Showdown aangaan waarin hij een golf van D.U.P.-troepen moet verslaan om hun aanwezigheid daar volledig uit te roeien.
(*) We ontdekten dit product beschikbaar bij 4 verkopers die Sony PSN op PS4. Het spel komt in editie van Standard. Onze prijsvergelijkingstool heeft 3 digitale aanbiedingen geïdentificeerd. en 1 prijzen voor de fysieke versie. Bovendien toont ons platform feedback van gebruikers, met 3 al gedeelde opmerkingen.
het beantwoorden van de boodschap van