Topwinkels
El Shaddai ASCENSION OF THE METATRON is een visueel meesterwerk. Oorspronkelijk uitgebracht in 2011 door crim CO, is het een genot voor je visuele en audio zintuigen. Het is een ongelooflijke mix van 2D-achtige platformeractie met een prachtig gekleurde 3D-wereld in een uitzonderlijke omgeving. Vanaf het moment dat je begint tot het eindigt, is het een steeds veranderende eindeloze visuele ervaring.
Het spel verandert op een organische manier terwijl je je avontuur vordert, in een zeer artistieke setting, waardoor je een canvas-achtige wereld krijgt. De wereld om je heen verandert constant op een indrukwekkende, innovatieve en creatieve manier.
Het spel bevat basisactiecommando's zoals springen, aanvallen, wapens stelen en bewaken. Maar het zal je bewijzen dat het complexer is dan het lijkt. Iedereen kan het spel instappen en ervan genieten zonder gidsen of walkthroughs, maar als je bereid bent om het onder de knie te krijgen, biedt het spel een zeer precieze en aangename op timing gebaseerde actie-ervaring. Zoals de makers zeiden, is de gameplay bedoeld om makkelijk maar diepgaand te zijn. Het zijn zorgvuldig gecreëerde mechanieken, om het best mogelijke spelgevoel te bieden. Een van die mechanieken is het offense defense systeem.
Een van de prijzen die dit spel ontving is de Future Game of the Show award op de Tokyo Game Show 2010. Ook kreeg het script van het spel een gouden vermelding op de Internet Buzzword Awards 2010, voor zijn geweldige karakterlijnen. De media bespraken ook het unieke concept en het gevoel dat het zijn tijd ver vooruit was, zelfs de originele esthetiek van het spel.
El Shaddai ASCENSION OF THE METATRON
El Shaddai ASCENSION OF THE METATRON is een visueel meesterwerk. Oorspronkelijk uitgebracht in 2011 door crim CO, is het een genot voor je visuele en audio zintuigen. Het is een ongelooflijke mix van 2D-achtige platformeractie met een prachtig gekleurde 3D-wereld in een uitzonderlijke omgeving. Vanaf het moment dat je begint tot het eindigt, is het een steeds veranderende eindeloze visuele ervaring.
Het spel verandert op een organische manier terwijl je je avontuur vordert, in een zeer artistieke setting, waardoor je een canvas-achtige wereld krijgt. De wereld om je heen verandert constant op een indrukwekkende, innovatieve en creatieve manier.
Het spel bevat basisactiecommando's zoals springen, aanvallen, wapens stelen en bewaken. Maar het zal je bewijzen dat het complexer is dan het lijkt. Iedereen kan het spel instappen en ervan genieten zonder gidsen of walkthroughs, maar als je bereid bent om het onder de knie te krijgen, biedt het spel een zeer precieze en aangename op timing gebaseerde actie-ervaring. Zoals de makers zeiden, is de gameplay bedoeld om makkelijk maar diepgaand te zijn. Het zijn zorgvuldig gecreëerde mechanieken, om het best mogelijke spelgevoel te bieden. Een van die mechanieken is het offense defense systeem.
Een van de prijzen die dit spel ontving is de Future Game of the Show award op de Tokyo Game Show 2010. Ook kreeg het script van het spel een gouden vermelding op de Internet Buzzword Awards 2010, voor zijn geweldige karakterlijnen. De media bespraken ook het unieke concept en het gevoel dat het zijn tijd ver vooruit was, zelfs de originele esthetiek van het spel.
(*) We ontdekten dit product beschikbaar bij 3 verkopers die Steam op PC. Het spel komt in editie van Standard. Onze prijsvergelijkingstool heeft 4 digitale aanbiedingen geïdentificeerd.
het beantwoorden van de boodschap van