Topwinkels
Met de RimWorld - Ideology DLC krijg je de mogelijkheid om je eigen geloofssysteem te hebben, met veel opties, aanpassingsmogelijkheden en diepgang.
Het geloofssysteem dat je kiest, bepaalt de vaardigheidsspecialisten, morele gidsen en rollen van je leiders. Aangezien er bijna oneindig veel combinaties van geloofssystemen mogelijk zijn, kun je nudisten, kannibalen, liefdadige cowboys en nog veel meer gekke geloofsovertuigingen creëren die alleen jouw fantasie kan beheersen. Dit geloofssysteem is opgebouwd rond een verzameling van 1-4 kernmemes.
Dit zijn de meme overtuigingen:
Dierlijkheid, Rancher, Pijn is Deugd, Duisternis, Tunnelaar, Boomverbinding, Nudisme, Blindzicht, Kannibaal, Transhumanist, Vleeszuiverheid, Raider, Proselytizer, Hoog leven, Voorrang voor de Natuur, Voorrang voor de Mens, Vrouwelijke suprematie, Mannelijke suprematie, Supremacist, Loyalist, Schuldig, Individualist, Collectivist.
Elk geloof definieert een verzameling unieke rituelen die door de spelers worden gecontroleerd, zoals dansfeesten, brandstapels, gladiatoren duels, en meer. Naast de rituelen zijn er ook relikwieënjachten voor elk geloof, die verschillende queesten inhouden om ze te vinden. Er zijn ook andere quests toegevoegd die niets met relikwieën te maken hebben, zoals Ancient complex loot, New temporary encampments, of groups of bedgars.
Deze geloven hebben ook een systeem van verschillende esthetische stijlen die invloed hebben op hoe veel dingen eruit zien. Enkele van de stijlen zijn:
Rustiek, Totemisch, Morbig, Animalistisch, Hindoeïstisch, en anderen. Samen met nieuwe stijlen, is er nieuwe kleding verbonden aan elke ideologie.
En uit elke meme kan een aantal leefregels voortkomen. Dit zijn specifieke regels en richtlijnen die de voorkeur en het gedrag beïnvloeden. Je kunt de leefregels willekeurig aanpassen zoals jij wilt, en als je dezelfde meme hebt, heb je niet dezelfde leefregels. Enkele van de leefregels zijn:
Voedingspasta eten, Kannibalisme, Insectenvlees, Schimmel eten, Orgaan gebruik, Executie, Vereerd dier, Dierlijke verbinding, Dieren slachten, Afvalligheid, Autonome wapens, Blindheid, en anderen.
Rim World - Ideology heeft ook de mogelijkheid om anderen te bekeren door het gebruik van gesprekken. Mensen zullen proberen de mensen om hen heen te bekeren tot hun geloof.
Naast alle content die aan deze DLC is toegevoegd, is er Gauranlen Trees, een uniek type boom dat een symbiotische relatie heeft met wezens die dryads worden genoemd. Je kolonisten kunnen tijdens een speciale ceremonie contact maken met de boom en deze krijgt dan de mogelijkheid om de dryaden te beïnvloeden.
Met de komst van nieuwe geloven, worden er ook veel nieuwe gebouwen vrijgespeeld. Veel van hen worden gebruikt om rituelen te ondersteunen, zoals:
Altaar, Lessenaar, Kerkbank, Knielvel, Trommel, Pyre, Effigie, Burnbong, en andere.
Laten we niet vergeten het tot slaaf maken van gevangenen of het kopen van slaven van handelaren. Zij werken aan de meeste taken ten koste van verminderde werksnelheid. Elk geloof heeft een andere houding ten opzichte van slavernij. Sommigen zullen het accepteren, anderen vinden het weerzinwekkend.
Je hebt de mogelijkheid je kolonie te verkopen wanneer je besluit dat ze genoeg gegroeid is, in ruil voor een stuk kaart dat naar de archonexus leidt. Dit is een oude machine met superintelligentie die de fysieke wereld beïnvloedt.
RimWorld - Ideology
Met de RimWorld - Ideology DLC krijg je de mogelijkheid om je eigen geloofssysteem te hebben, met veel opties, aanpassingsmogelijkheden en diepgang.
Het geloofssysteem dat je kiest, bepaalt de vaardigheidsspecialisten, morele gidsen en rollen van je leiders. Aangezien er bijna oneindig veel combinaties van geloofssystemen mogelijk zijn, kun je nudisten, kannibalen, liefdadige cowboys en nog veel meer gekke geloofsovertuigingen creëren die alleen jouw fantasie kan beheersen. Dit geloofssysteem is opgebouwd rond een verzameling van 1-4 kernmemes.
Dit zijn de meme overtuigingen:
Dierlijkheid, Rancher, Pijn is Deugd, Duisternis, Tunnelaar, Boomverbinding, Nudisme, Blindzicht, Kannibaal, Transhumanist, Vleeszuiverheid, Raider, Proselytizer, Hoog leven, Voorrang voor de Natuur, Voorrang voor de Mens, Vrouwelijke suprematie, Mannelijke suprematie, Supremacist, Loyalist, Schuldig, Individualist, Collectivist.
Elk geloof definieert een verzameling unieke rituelen die door de spelers worden gecontroleerd, zoals dansfeesten, brandstapels, gladiatoren duels, en meer. Naast de rituelen zijn er ook relikwieënjachten voor elk geloof, die verschillende queesten inhouden om ze te vinden. Er zijn ook andere quests toegevoegd die niets met relikwieën te maken hebben, zoals Ancient complex loot, New temporary encampments, of groups of bedgars.
Deze geloven hebben ook een systeem van verschillende esthetische stijlen die invloed hebben op hoe veel dingen eruit zien. Enkele van de stijlen zijn:
Rustiek, Totemisch, Morbig, Animalistisch, Hindoeïstisch, en anderen. Samen met nieuwe stijlen, is er nieuwe kleding verbonden aan elke ideologie.
En uit elke meme kan een aantal leefregels voortkomen. Dit zijn specifieke regels en richtlijnen die de voorkeur en het gedrag beïnvloeden. Je kunt de leefregels willekeurig aanpassen zoals jij wilt, en als je dezelfde meme hebt, heb je niet dezelfde leefregels. Enkele van de leefregels zijn:
Voedingspasta eten, Kannibalisme, Insectenvlees, Schimmel eten, Orgaan gebruik, Executie, Vereerd dier, Dierlijke verbinding, Dieren slachten, Afvalligheid, Autonome wapens, Blindheid, en anderen.
Rim World - Ideology heeft ook de mogelijkheid om anderen te bekeren door het gebruik van gesprekken. Mensen zullen proberen de mensen om hen heen te bekeren tot hun geloof.
Naast alle content die aan deze DLC is toegevoegd, is er Gauranlen Trees, een uniek type boom dat een symbiotische relatie heeft met wezens die dryads worden genoemd. Je kolonisten kunnen tijdens een speciale ceremonie contact maken met de boom en deze krijgt dan de mogelijkheid om de dryaden te beïnvloeden.
Met de komst van nieuwe geloven, worden er ook veel nieuwe gebouwen vrijgespeeld. Veel van hen worden gebruikt om rituelen te ondersteunen, zoals:
Altaar, Lessenaar, Kerkbank, Knielvel, Trommel, Pyre, Effigie, Burnbong, en andere.
Laten we niet vergeten het tot slaaf maken van gevangenen of het kopen van slaven van handelaren. Zij werken aan de meeste taken ten koste van verminderde werksnelheid. Elk geloof heeft een andere houding ten opzichte van slavernij. Sommigen zullen het accepteren, anderen vinden het weerzinwekkend.
Je hebt de mogelijkheid je kolonie te verkopen wanneer je besluit dat ze genoeg gegroeid is, in ruil voor een stuk kaart dat naar de archonexus leidt. Dit is een oude machine met superintelligentie die de fysieke wereld beïnvloedt.
(*) We ontdekten dit product beschikbaar bij 11 verkopers die Steam op PC. Het spel komt in editie van Standard. Onze prijsvergelijkingstool heeft 17 digitale aanbiedingen geïdentificeerd.
het beantwoorden van de boodschap van