Topwinkels
Een bekroond en door critici geprezen indie spel, Thomas Was Alone is een 2D puzzel platformer over vormen en vriendschap. In dit verhaal creëerde A.I. bedrijf Artificial Life Solutions een aantal intelligente programma's, alleen voor deze om plotseling gevoelig te worden. Elke A.I. wordt voorgesteld als een rechthoekige vorm en neemt zijn wereld waar als een reeks zotte puzzels en hindernissen. Eén vorm, een nieuwsgierige rode rechthoek die Thomas genoemd wordt, probeert de zin van zijn bestaan te vinden en reist door de wereld van zijn mainframe, onderweg alle andere A.I.'s ontmoetend en met hen samenwerkend.
Een minimalistisch spel, alle personages in Thomas Was Alone zijn niet meer dan kleurrijke rechthoeken die niet spreken - in plaats daarvan beschrijft een ongeziene verteller (Danny Wallace) op humoristische wijze elk personage dat je ontmoet en geeft commentaar op wat je doet terwijl je door het landschap vordert. Je uiteindelijke doel is de vormen door hun bizarre omgeving te loodsen en aan de centrale verwerkingseenheid te ontsnappen. Hoewel ontsnappen niet precies is wat het spel beoogt--een meer accurate term is "ontstaan".
Het spel heeft 100 levels die ontworpen zijn om je vaardigheden in het creatief oplossen van problemen te testen. Elke A.I heeft zijn eigen unieke gaven zoals zwemmen of springen, dus samenwerking is de sleutel om het doel te bereiken. Thomas Was Alone bewijst dat je geen high-fidelity graphics nodig hebt om een geweldig en zinvol spel te maken. Wat je nodig hebt is de kracht van vriendschap - en veel springen.
Thomas Was Alone
Een bekroond en door critici geprezen indie spel, Thomas Was Alone is een 2D puzzel platformer over vormen en vriendschap. In dit verhaal creëerde A.I. bedrijf Artificial Life Solutions een aantal intelligente programma's, alleen voor deze om plotseling gevoelig te worden. Elke A.I. wordt voorgesteld als een rechthoekige vorm en neemt zijn wereld waar als een reeks zotte puzzels en hindernissen. Eén vorm, een nieuwsgierige rode rechthoek die Thomas genoemd wordt, probeert de zin van zijn bestaan te vinden en reist door de wereld van zijn mainframe, onderweg alle andere A.I.'s ontmoetend en met hen samenwerkend.
Een minimalistisch spel, alle personages in Thomas Was Alone zijn niet meer dan kleurrijke rechthoeken die niet spreken - in plaats daarvan beschrijft een ongeziene verteller (Danny Wallace) op humoristische wijze elk personage dat je ontmoet en geeft commentaar op wat je doet terwijl je door het landschap vordert. Je uiteindelijke doel is de vormen door hun bizarre omgeving te loodsen en aan de centrale verwerkingseenheid te ontsnappen. Hoewel ontsnappen niet precies is wat het spel beoogt--een meer accurate term is "ontstaan".
Het spel heeft 100 levels die ontworpen zijn om je vaardigheden in het creatief oplossen van problemen te testen. Elke A.I heeft zijn eigen unieke gaven zoals zwemmen of springen, dus samenwerking is de sleutel om het doel te bereiken. Thomas Was Alone bewijst dat je geen high-fidelity graphics nodig hebt om een geweldig en zinvol spel te maken. Wat je nodig hebt is de kracht van vriendschap - en veel springen.
(*) We ontdekten dit product beschikbaar bij 8 verkopers die 2 DRM-systemen ondersteunen: Steam & Sony PSN op 2 platforms - PC & PS4. Het spel komt in editie van Standard. Onze prijsvergelijkingstool heeft 10 digitale aanbiedingen geïdentificeerd.
het beantwoorden van de boodschap van