Topwinkels
Samurai Shodown (bekend als Samurai Spirits in Japan) is een aankomend vechtvideospel ontwikkeld door SNK. Het is het eerste deel in de franchise dat wordt ontwikkeld met behulp van Unreal Engine 4. De personages zijn nog steeds getekend met zware inktlijnen en krijgen papier-achtige texturen die helpen om deze nieuwe Samurai Shodown een art-stijl te geven die netjes tussen de 2D van oud en de 3D van nieuw zit.
Bij de lancering zijn er 16 personages, waarvan 13 terugkerende favorieten zoals Haohmaru, de Amerikaanse ninja Galford, de logge Earthquake, de eenogige zwaardvechter Jubei, de statige Genjuro, de vrouwelijke schermer Charlotte en de met adelaars beklede Nakoruru. Het vechtsysteem van Samurai Shodown is gebaseerd op de geschiedenis van de serie. Het is minder gericht op combo's dan op het lezen van je tegenstander en het zoeken naar een opening om een krachtige klap uit te delen. Het is tenslotte een vechtgame die zwaar leunt op wapens, met gevechten die door capabele spelers in enkele seconden kunnen worden beëindigd, compleet met cinematische zwaardgevechten. Er zijn altijd counters voorhanden - inclusief een draai aan het Just Defend-mechanisme uit Garou - wat zorgt voor gevechten die zijn afgemeten in hun tempo.
Terwijl je vecht met wapens als katana's, haken en épée, bouw je een Rage-meter op naarmate je schade oploopt en toebrengt. Als die meter vol is, worden bepaalde aanvallen krachtiger en kun je een krachtige superspeciale beweging ontketenen (slechts één keer per wedstrijd beschikbaar): een beweging genaamd Lightning Strike, een riskante maar krachtige aanval met een hypergestileerde presentatie. Spelers kunnen ook een tegenstander van zijn wapen beroven, waardoor hij gedwongen wordt met blote handen te vechten tot hij zijn mes terug heeft. In de specials van Genjuro worden hanafuda-kaarten aan zijn tegenstander onttrokken, in de superspecial van Charlotte doorboort ze een roos die voor het hart van haar vijand is geplaatst en Galford gooit gewoon zijn hond naar een rivaal.
Het spel bevat een diep lerende AI-technologie; deze bestudeert je vechttactieken in offline speltypen (versus, verhaal, overleving, enz.) en creëert "ghost"-gegevens die worden geüpload en vervolgens gedownload door andere spelers voor asynchrone multiplayer-uitdagingen.
Samurai Shodown
Samurai Shodown (bekend als Samurai Spirits in Japan) is een aankomend vechtvideospel ontwikkeld door SNK. Het is het eerste deel in de franchise dat wordt ontwikkeld met behulp van Unreal Engine 4. De personages zijn nog steeds getekend met zware inktlijnen en krijgen papier-achtige texturen die helpen om deze nieuwe Samurai Shodown een art-stijl te geven die netjes tussen de 2D van oud en de 3D van nieuw zit.
Bij de lancering zijn er 16 personages, waarvan 13 terugkerende favorieten zoals Haohmaru, de Amerikaanse ninja Galford, de logge Earthquake, de eenogige zwaardvechter Jubei, de statige Genjuro, de vrouwelijke schermer Charlotte en de met adelaars beklede Nakoruru. Het vechtsysteem van Samurai Shodown is gebaseerd op de geschiedenis van de serie. Het is minder gericht op combo's dan op het lezen van je tegenstander en het zoeken naar een opening om een krachtige klap uit te delen. Het is tenslotte een vechtgame die zwaar leunt op wapens, met gevechten die door capabele spelers in enkele seconden kunnen worden beëindigd, compleet met cinematische zwaardgevechten. Er zijn altijd counters voorhanden - inclusief een draai aan het Just Defend-mechanisme uit Garou - wat zorgt voor gevechten die zijn afgemeten in hun tempo.
Terwijl je vecht met wapens als katana's, haken en épée, bouw je een Rage-meter op naarmate je schade oploopt en toebrengt. Als die meter vol is, worden bepaalde aanvallen krachtiger en kun je een krachtige superspeciale beweging ontketenen (slechts één keer per wedstrijd beschikbaar): een beweging genaamd Lightning Strike, een riskante maar krachtige aanval met een hypergestileerde presentatie. Spelers kunnen ook een tegenstander van zijn wapen beroven, waardoor hij gedwongen wordt met blote handen te vechten tot hij zijn mes terug heeft. In de specials van Genjuro worden hanafuda-kaarten aan zijn tegenstander onttrokken, in de superspecial van Charlotte doorboort ze een roos die voor het hart van haar vijand is geplaatst en Galford gooit gewoon zijn hond naar een rivaal.
Het spel bevat een diep lerende AI-technologie; deze bestudeert je vechttactieken in offline speltypen (versus, verhaal, overleving, enz.) en creëert "ghost"-gegevens die worden geüpload en vervolgens gedownload door andere spelers voor asynchrone multiplayer-uitdagingen.
(*) We ontdekten dit product beschikbaar bij 2 verkopers die 2 DRM-systemen ondersteunen: Sony PSN & Xbox Live op 2 platforms - PS4 & XboxOne. Het spel komt in editie van Standard. Onze prijsvergelijkingstool heeft 1 digitale aanbiedingen geïdentificeerd. en 1 prijzen voor de fysieke versie.
het beantwoorden van de boodschap van